Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nyt materiel på Kystbanen (Generelt)

af Pylorus, 20/6 2019, 17:32 (1771 dage siden) @ krabsen


Jeg vil anbefale dig at se hvad en vis krabsen skrev onsdag d. 19. juni 2019: kl. 08:18: i svar til Jens Hansen!


Ja jeg tolker det indlæg du refererer til som ironi... Der er mange herinde i tråden der tror de ved alting efterfulgt af en smiley... Det tolker jeg ironisk klart og tydeligt, endda efterfulgt af en smiley!

Og som Krabsen selv skriver i det du her svarer på, der er mange i tråden han skriver ikke "jeg"... Så selvom det ikke var ment som ironi (som jeg tolker det), så skriver han stadig ikke sig selv.

Korrekt tolket, første indlæg var naturligvis tænkt som en ironisk kommentar med et muntert twist.

..senere skrev jeg dog 'der er flere deltagere i trådene?', en ikke uvæsentlig forskel. Der er jo ingen grund til at have en tråd der mest beskæftiger sig med at diskutere sig selv.

Forståelsen og respekten for "krabsen" var nok større hvis man ikke vidste hvor hurtig han selv er ude og korrigere andre. (Erfaringer fra nogle mdr. siden)

Når han så mener det er iorden at ironisere over andres erhverv og tror at en smiley i næste afsnit eller tråd i senere indlæg bliver til trådene - ja så er alt ok!

Måske "krabsen" skulle holde sig fra ironi og have lidt mere respekt for andres synspunkter.

Hvordan kan det mon være at man (= ikke jeg) får associationer i retning af Rasmus Paludan som reaktion på sagsanlægget mod ham fra Mimi Jacobsen mener hun selv begyndte?

Nu kan man jo blot afslutte med en masse smileys og alt er tilladt og tilgivet!;-) :-) :-P :-| :-D

Fortsat god dag og det er uden ironi velment!

låst
1730 visninger

Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak