Trafikale regler ved letbanens overkørsler (Generelt)

af Henrik Hansen ⌂ @, Vejen, fredag 12. juli, 2019, 18:38 (502 dage siden) @ Peter Linaa

Jeg har via e-mail fået tilsendt Letbanens "Trafikale Sikkerhedsforeskrifter" (TSF) og "Supplerende Instrukser til Trafikale Sikkerhedsforskrifter" (SIT) fra Peter Morell, sikkerhedschef ved Letbanen. Ingen grund til at begynde at søge aktindsigt, Peter svarede efter to dage i en meget høflig tone, og skrev også at alle sikkerhedsreglementer/operative regler på længere sigt ville blive tilgængelige på Letbanens hjemmeside, forventeligt i løbet af efteråret.
Letbanens regler vedrørende automatisk sikrede overkørsler læner sig meget op ad SR.

For de interesserede har jeg uploadet TSF bind 1 (grundbog), TSF bind 2 (signaler og mærker) samt SIT her: https://gofile.io/?c=9QavbZ . Jeg ved ikke hvornår/om linket udløber, så gem en kopi lokalt på din computer, hvis du vil kunne tilgå dokumenter fremadrettet.


Undskyld jeg spørger: Er det "bare" mig, der ikke har tålmodighed til at vente på at linket åbner, eller virker linket ikke længere? Jeg har nu forsøgt i en time at åbne linket, men intet sker.

Windows 7 med Internet Explorer kan åbenbart ikke sammen med web-siden, jeg havde samme problem. Google Chrome kunne åbne siden uden problemer, så det kan du forsøge.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Asynkronlokomotiver
Asynkronlokomotiver
Tomas Larsson har udarbejdet denne rapport på svensk (i PDF-format) om anvendelsen af asynkrone motorer i danske, svenske og tyske lokomotiver. Under 1977 provkörde den norska statsjärnvägen (NSB) och den danska statsjärnvägen (DSB) en ny lokomotiv type DE 2500.
 Læs artiklen 

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen