Ny regering vil sætte Togfonden på sporet igen (Trafikpolitik)

af Svend @, søndag 14. juli, 2019, 08:05 (101 dage siden) @ mikedk2100

Det håber jeg da ikke? Det makværk man har brugt næsten 1 mia kroner og passagerers og naboers tålmodighed på at bygge i Ringsted er jo ikke engang fremtidssikret, og der er ikke kapacitet til tog til/fra Femern. Det er allerede en skandale, at passagerer og naboer kan se frem til endnu et par år med ombygning inden 2028. Men skandalen vil da være total uden at gøre noget. For så har vi både en Femern-forbindelse og ny højhastighedsbane - men togene skal holde i kø ved Ringsted, fordi man ikke har lavet arbejdet ordentligt.

.
Den del af projektet blev bremset af politikerne med hjælp forskellige steder fra.

--
Svend

[image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

På nattog med de sorte mænd
På nattog med de sorte mænd
Pris 230,- kr.
 Læs mere 
Norske lokomotiver
Norske lokomotiver
Her er en oversigt over alle norske lokomotiver, fra det første damplokomotiv, der blev sat i drift på privatbanen Norsk Hovedjernbane i 1854, til de nyeste el- og diesellokomotiver hos CargoNet og CargoLink. Listen inkluderer også NSBs smalsporede damplokomotiver.
 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen