Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Svenskerne vil have genindført nattog - Held og lykke! (Generelt)

af hummel_62, Biltris, ved den midt sjællandsk jernban, 16/7 2019, 11:03 (1739 dage siden) @ Pyloriis

Spænde betragtning og nok ikke så skævt endda.
Dog ser vi, når vi ser på huspriser. Folk er ikke helt så vilde med de høje priser, og ser derfor efter andre muligheder.
Jeg bor selv i Lejre kommune,( København, Kalundborg) her skal priserne eftersSigne være steget 10%.

For at flytte mig fra bilen over i toget. (Arbejder tæt på Østerport og Nordhavnen st), så skal der stabil drift til. Retidhed på 80-85% det er ikke stabilt drift. Mine venner og chef ville blive sur hvis jeg altid kom for sent hver 5 gange, en gang om ugen.

Hvad tror jeg der skal til?
Vi ser kun på ønsker, ikke problemer med gamle DSB og BANE.dk metoder og politik.

Tror mange som jeg er træt at høre om ting der sker om 10,15 eller 20 år. Træt af Togbusser. Drop Billund, Kattegat. Tænk hvad vi kunne få af ting for de penge. Når vi renovere og opgradere så gør det færdigt.
Ikke det med år 1. Spor renovere år 2 broer renoveres år 3 køreledninger renoveres år 4 strømforsyning renoveres år 5 signal system renoveres. Alt sammen med aflysninger og tog busser til følge. Tag en strækning, gør den tip top.
Kik på processen for hvordan ting gøres mulighed for tids optimering.
Hovedet parten af brugerne vil ikke have nyt men noget der virker, kører stabilt og gerne ofte


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billige jernbane T-shirts


Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak