Advarselslamperne blinker igen ved signalsystemet (Generelt)

af Frank Poulsen, lørdag 20. juli, 2019, 20:57 (64 dage siden) @ jaer

Så enig. For de der 15 års tid siden tænkte man (antager jeg, jeg var ikke en del af beslutningen), nu kommer det nye så nu drosler vi ned for validatorer og teknikere og siger til producenterne vi kun behøver reservedel de næste 5-10 år... Det viste sig så at være 20-25 år måske..., uden nogen som helst tanke på at det kunne blive forsinket og der kunne ske små ændringer og andet mindre vedligehold i de næste 10 år i de gamle systemer, som så måske er 20-25 år... Man var alt for optimistiske på det nye. Og det er det der koster banen nu og de næste 5-10 år... Men der er ikke så meget at gøre.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Gørlev Sukkerfabrik
Gørlev Sukkerfabrik
I 1911 stiftede en kreds af sjællandske landmænd Sukkerfabrikken Vestsjælland A/S. Her er historien om Gørlev Sukkerfabrik og det tilhørende omfattende banenet på over 87 kilometer smalspor, der blev befaret af 7 damplokomotiver og 7 diesellokomotiver.
 Læs artiklen 
Hectorrail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen