Deutschland Takt 2030 og forbindelser til Danmark (Generelt)

af Frank Poulsen, søndag 21. juli, 2019, 14:45 (90 dage siden) @ Svend

Jeg synes da Køge Nord virker oplagt. Netop fordi at rigtig mange fra Ishøj greve og syd på og hele Stevns og Køge og Roskilde området vil søge den vej i stedet for helt ind til Kbh og vende... Men det kan man jo også sige om Ringsted vestfra, og Næstved også. så ja det er svært. Måske 2 forskellige systemer, en der stopper lidt flere steder og en der ikke stopper... Men det er der måske heller ikke grundlag for... Tiden må vise. Men umiddelbart tænker jeg da Kbh, Køge Nord, Næstved, Nykøbing Falster, som de eneste stop i Danmark. Køge fanger hele den sydlige del af Storkøbenhavn og østlige Sjælland. Næstved den vestlige del af Sjælland og Næstved i sig selv som stor by og Nykøbing Falster for hele Lolland Falster.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen