Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Tullebanen og Timemodellen (Trafikpolitik)

af Jens Hansen, 22/7 2019, 17:48 (1712 dage siden) @ Poul Brandt


For ikke (yderligere) at belaste Banedanmark (og branchens) ressourcer, kunne man derfor overveje at fremskaffe (nogle af) de nødvendige ressourcer ved at aflyse eller udskyde Ny bane til Billund.

Kunne sådan set også overlade det til andre end Banedanmark, at bygge Hovedgård - Hasselager til andre, f. eks. Sund og Bælt. Eller et privat selskab.

Så kunne det vel være klar til drift i 2024 (mindst 5 år tidligere).

JH


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Hectorrail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak