Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Negativitet vedr. Billundbanen, hvad tænker I på? (Generelt)

af Pyloriis, 29/7 2019, 09:43 (1705 dage siden) @ ivar

Det var ikke det, jeg spurgte om. Dine udregninger på bagsiden af en serviet er fuldstændigt irrelevante, de har ikke en skid med trafikanalyser at gøre.

Du kan godt holde en pæn tone!

Kan du ikke bruge mine udregninger (som er fra et regneark og baseret på faktiske tal) - så lad være.
men de er nok mere informative end din datters historie.

Men vil du mere stole på nogle som for en million kr. har lavet den samme udregning og spurgt x antal tilfældige om hvad de ville vælge for at komme til Billund - Fint.

Jeg må dog erkende at jeg havde glemt et forhold. Nemlig at Billund også betjener alle dem som bor i områderne syd, vest og nordvest for Billund.
Så fraregner man alle disse borgere - bliver det mulige kundeunderlag blot endnu ringere.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak