Bemandet billetsalg på København H - stærkt undervurderet (Generelt)

af andersj, Aalborg, mandag 12. august, 2019, 13:40 (332 dage siden) @ Svend

Det er skam en bevidst strategi. Man gør de betjente billetsalg så uattraktive som muligt for at skubbe kunderne over på selvbetjening. Derfor flyttede man også billetsalget helt ned i det fjerneste hjørne på København H, og de mest centrale placeringer er nu domineret af billetautomater.

At der så er en lang række produkter der ikke kan købe selvbetjent er så en helt anden snak. (Pladsbilletter til barnevogn og cykler, Interrail, Børneguide osv.)

--
Mvh Anders


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Godstrafik pr jernbane i 1990
Godstrafik pr jernbane i 1990
I hæftet "Transportbranchen i Danmark Juli 1990" udgivet af JB Business Information, har vi fundet dette kapitel om godstransport pr jernbane som måske kan interessere en større kreds. Teksten er skrevet 10 år før DSB opgav godstransport i Danmark.
 Læs artiklen 
Asynkronlokomotiver
Asynkronlokomotiver
Tomas Larsson har udarbejdet denne rapport på svensk (i PDF-format) om anvendelsen af asynkrone motorer i danske, svenske og tyske lokomotiver. Under 1977 provkörde den norska statsjärnvägen (NSB) och den danska statsjärnvägen (DSB) en ny lokomotiv type DE 2500.
 Læs artiklen 
Svenska-lok
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen