Afskedstur for S 736 på Kystbanen Varför avskedstur?? (Generelt)

af Erling Pedersen, mandag 12. august, 2019, 20:38 (69 dage siden) @ RasmusD

Hmm.

At en kedel er svejst betyder vel intet for driften ? (Kan nogen skimte nitter i det matsorte, det er det overordnede billede af et velkørende damplokomotiv vi alle ser.)

DampFærgen Skjelskør, fik svejst ny kedel og kunstige nitter svejst udenpå af Global Boiler Aalborg A/S.

Men hvis den skal være nittet, hvorfor ikke se længere væk, se til Polen !

Hos INTERLOK IN PIŁA, Polen kan man få lavet en ny, enten nittet eller svejst kedel !

Se og få sendt Mål og tegninger til Polen, inden S 736 løber ud af revision !

Vi kan transportere vores damploks til INTERLOK, så sætter de dem i stand på gammeldags maner.

De har mange velkørende damplok i Plandrift og de klarer driften upåklageligt.

Jeg har lige nydt dem !

Hilsen Erling.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB plakat 1937

DSB plakat 1937
DSB plakat 1937 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 

Jernbanebøger

Perle - Toget til Paradis og Sibirien
Perle - Toget til Paradis og Sibirien
Pris 260,- kr.
 Læs mere 

Danske privatbaner

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen