Afskedstur for S 736 på Kystbanen Varför avskedstur?? (Generelt)

af Peer Pedersen @, tirsdag 13. august, 2019, 06:45 (479 dage siden) @ RasmusD

Som Erling skriver: Hos INTERLOK IN PIŁA, i Polen kan man få lavet en ny, enten nittet eller svejst kedel !
Se og få sendt Mål og tegninger til Polen, inden S 736 løber ud af revision !
Vi kan transportere vores damploks til INTERLOK, så sætter de dem i stand på gammeldags maner.

Vi er mange der ønsker os et levende museum, hvilket åbenbart ikke er foreneligt den gældende lovgivning, efter hvad Rasmus skriver.
Det er dyrt at drive et levende museum og det tiltrækker kunder. Skal museet i Odense ikke bare blive en bunke gammelt jern så skal der en aktiv ledelse til, der ved hvordan man skaffer midler, frivillige og penge til driften.

med venlig hilsen
Peer


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Hectorrail
De danske Sukkerfabrikker
De danske Sukkerfabrikker
Aktieselskabet De danske Sukkerfabrikker (DdS) blev grundlagt i 1872 af finansmanden etatsråd C. F. Tietgen og blev snart en af Danmarks største virksomheder. Ved at bygge nye og opkøbe eksisterende sukkerfabrikker, fik DdS næsten monopol på sukkerproduktion.
 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen