Afskedstur for S 736 på Kystbanen Varför avskedstur?? (Generelt)

af Peer Pedersen @, tirsdag 13. august, 2019, 06:45 (71 dage siden) @ RasmusD

Som Erling skriver: Hos INTERLOK IN PIŁA, i Polen kan man få lavet en ny, enten nittet eller svejst kedel !
Se og få sendt Mål og tegninger til Polen, inden S 736 løber ud af revision !
Vi kan transportere vores damploks til INTERLOK, så sætter de dem i stand på gammeldags maner.

Vi er mange der ønsker os et levende museum, hvilket åbenbart ikke er foreneligt den gældende lovgivning, efter hvad Rasmus skriver.
Det er dyrt at drive et levende museum og det tiltrækker kunder. Skal museet i Odense ikke bare blive en bunke gammelt jern så skal der en aktiv ledelse til, der ved hvordan man skaffer midler, frivillige og penge til driften.

med venlig hilsen
Peer


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Hirtshalsbanen gennem 40 år 1925-1965
Hirtshalsbanen gennem 40 år 1925-1965
Dette hæfte på 60 sider om Hirtshalsbanen udkom i 1965 på Signalpostens forlag som en hyldest til banens 40 års jubilæum. Det er skrevet af A. Gregersen og med i redaktionskomiteen var endvidere Holtrup og EVP. Hæftet er konverteret til pdf-format.
 Læs artiklen 
SRP MY1148
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen