Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Prisstigning forventes at få millioner til at skippe metroen (Generelt)

af metrohenrik ⌂, Ringsted, 15/8 2019, 15:15 (1715 dage siden) @ Schienenwolf

jeg ser hellere at Metroen og dens personalet bliver "jaget vildt" for 1-1,60 kr, end at brugerne skal være det.


Jeg ser helst ikke noget personale bliver jaget, på nogen måde, heller ikke i offentlig transport.
Tro mig de bliver udsat for mere end godt er i forvejen.

Stil di sigtekornet ind på de ansvarlige, i stedet for budbringerne.


Nej, men du ser gerne, at du og dine lakajvenner kan jagte passagerer med 750 kroners kontrolafgifter for sølle 1-1,60 kroners skyld under dække, at I bare "passer jeres arbejde". Du glemmer helt, at I er en del af virksomheden og dermed frontlinjerepræsentanter for selvsamme. Hvis du er utilfreds med det, så stil sigtekornet ind på de ansvarlige i stedet for at vaske hænder, eller find dig et andet job.

Lakaj er jeg nu ikke.
Personalet er ansat til at kontrollere at passagererne har gyldig rejsehjemmel, og hvis de ikke har, at udstede en afgift. Det er kort sagt det som Metroselskabet betaler Metro Service for at gøre, så hvorfor skulle vi så ikke gøre det..
Ingen i Metro Service har været med til at vedtage et tillæg for at være passager i metroen, så skulle jeg sigte på nogen, ja så har du ret, så vil det blive på de ansvarlige.
Uden at bliver for personlig, så kan jeg fortælle dig at jeg vasker hænder op til flere gange om dagen.

Jeg har det fint med mit job, ellers havde jeg fundet et andet. Men uanset hvilket job jeg måtte have, så er min holdning den samme. Man skal ikke jage nogen, for at gøre deres arbejde.

Jeg tror jeg har gjort min holdning klar.

--
Venlig hilsen
Henrik Værum Høgh


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

ContecRail
Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak