EL: Brede transportaftaler er svære (Trafikpolitik)

af mikedk2100, tirsdag 10. september, 2019, 13:35 (410 dage siden) @ mpp

Med andre ord: man får masser af muligheder for at klippe røde snore i indeværende periode og jeg er sikker på, at der nok skal være muligheder for at beslutte flere anlæg.

Lige det der med at klippe røde snore betyder ikke, at tingene er færdige og klar til den tiltænkte brug. De har vi jo blandt andet set med København-Køge-Ringsted banen i maj og for et par uger siden ved Vordingborg. Sker det for ofte, at man indvier halvfærdige ting, så ryger både fidusen ved en indvielse og folks tiltro til, at det nogensinde bliver bedre. En indvielse skulle gerne markere en forbedring, når snoren klippes - og ikke en forbedring langt ude i fremtiden.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne



Assens Sukkerfabrik
Assens Sukkerfabrik
De danske Sukkerfabrikker opførte i 1883-84 Assens Sukkerfabrik, der i over 100 år var en stor og vigtig arbejdsplads i Assens. Læs i denne artikel om fabrikkens historie med fokus på roebanesystemet og de lokomotiver, der befarede det.



 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen