EL: Brede transportaftaler er svære (Trafikpolitik)

af mpp, tirsdag 10. september, 2019, 15:45 (168 dage siden) @ mikedk2100

Det er rigtigt. Men så er det man vil se jo, at funktionaliteten langsomt øges. F.x. vil jeg opleve Cityringen som færdig når M3 åbner og få en forbedring når M4 åbner og der er dobbelt så mange afgange. I Køge oplever man at Køge Nord løbende får flere afgange og en stor forbedring når Køge Nord–Næstved kommer i gang.

Jeg er fuldstændigt enig i at det er dumt med kæmpe projekter, der alle skal leveres på en gang for at det kan lykkedes. Jeg tror dog ikke man skal undervurdere effekten af mange små opgraderinger hist og pist, der tilsammen giver en lille fordel. Når jeg er i lufthavnen er det jo også tit "lidt bedre" end før selvom jeg ikke helt ved hvordan – det samme skal ske for toget (og sker for så vidt også i vid udstrækning efterhånden som sporene bliver opdateret).


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB plakat 1937

DSB plakat 1937
DSB plakat 1937 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 
Kongerejsen 1908
Kongerejsen 1908
I sommeren 1908 rejste Kong Frederik den 8., Dronning Louise og deres tre børn med tog til Jylland, hvor de besøgte en lang række byer. Lars Christensen har i Rigsarkivet fundet DSBs interne korrespondance, samt flere avisers dækning af begivenheden.


 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen