EL: Brede transportaftaler er svære (Trafikpolitik)

af mikedk2100, København Ø, onsdag 11. september, 2019, 07:59 (95 dage siden) @ steenth

Der kan spares en helt del i kabling med det nye signalsystem når der ikke er signaler og togkontrolsystem. Og man kan ikke undvære strøm til sporskiftedrev.... og nødstrøm fylder godt i pladsen hytten....

Nødstrøm til sporskiftedrev, er det ikke overkill? Jeg mener, strømmen går alligevel ret sjældent her i landet, og går strømmen, jamen så er der jo heller ikke el til at togene kan køre... og sammenlignet med alle de andre ting på jernbanen, der kan skabe forsinkelser, så må det da ligge ret langt nede på listen, at et strømsvigt varer så lang tid, at det er nødvendigt med nødstrøm, for at kunne skifte sporet for et dieseltog?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen