Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Så rammes togpassagererne på Sjælland påny (Jernbanen i dag)

af Simon1906, Hedehusene, 21/9 2019, 13:50 (1673 dage siden) @ steenth

Jeg vil meget nødig udtale mig om forhold jeg ikke kender,men alle vil godt have forbedringer på alle de faste anlæg, men jeg tror f...... det er svært at gøre alle tilpas, uden at det vil gå ud over nogen på et eller andet tidspunkt. Spørgsmål der nævnes igen om tilslutning af den nye bane. Ja men hvor er det der er problemer og hvad er problemet det tror jeg ikke er nævnt nogen steder.

Jeg ved ikke om det er stadig meningen at Ringsted station skal kunne gennemkøres med 200 km/t Kunne man ikke sige at Ringsted station er en standsningsstation (undtagen godstog) og at det så er acceptabelt at den kan passeres med f.eks 140 km/t.

Jeg ved ikke hvor jeg kan finde om hvad der evt. skal ombygges ved Glostrup station hvis projektet bliver besluttet. Og ja jeg benytter meget Glostrup station når jeg i perioder ikke cykler til mit arbejde i Glostrup.

Med venlig hilsen

Simon
Hedehusene


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok
Billige jernbane T-shirts

Sakskøbing Sukkerfabrik
Sakskøbing Sukkerfabrik

Sakskøbing Sukkerfabrik opførtes i årene 1909-10 og der blev etableret et ret omfattende 700 mm smalsporet roebanenet omkring fabrikken. Inden nedlæggelsen af roebanerne i 1966 nåede banerne at blive Danmarks største private jernbanesystem.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak