Mit forslag til forbedring af Kystbanen baseret på rapporter (Generelt)

af mikedk2100, søndag 22. september, 2019, 12:19 (491 dage siden) @ KKLD

Det vil i en midlertidig periode betyde skift på Hellerup hvis man skal ind til byen, dog er der et skift mindre hvis man skal på Ringbanen. Tilgengæld kommer der hurtige førerløse S-tog til dem hurtigt med flere afgange, med bedre regelmæssighed. På billedet er tidsplanen vist baseret på nuværende S-tog, og ikke hurtigere førerløse S-tog. Dermed må det antages at rejsetiden er endnu lavere.

Hvor meget hurtigere, vil de førerløse S-tog da kunne køre strækningen fra fx Hellerup til Dybbølsbro i forhold til i dag? Så vidt jeg ved, så er køretiden ikke ændret nævneværdigt siden 1934, så hvorfor skulle køretiden pludselig reduceres, fordi toget er førerløst?

Mvh
Michael


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Danske privatbaner

Læs historien om:
Hads-Ning Herreders Jernbane
3 rengøring tilbud

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen