Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Status på Signalprogrammet (Generelt)

af Michael Deichmann ⌂, Gribskov kommune, 26/9 2019, 11:23 (1664 dage siden) @ Poul Brandt

Ideen er, som det fremgår af Banedanmarks oplæg, at reducere antallet af etaper og evt. på denne måde fremskynde afslutningen.
Baseret på at det gik så godt med etape 2.

Nu har man vel også både fået driftserfaringer og fået de værste "bugs" luset ud. Det giver rigtig god mening.
Alle S-tog har vel for længst fået ombordudstyr?

--
Venligst

Michael Deichmann

[image][image]


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

IC4 - Et studie i en skandale

IC4 - Et studie i en skandale. Pris 290 kr.

Læs mere
Svenska-lok
Gørlev Sukkerfabrik
Gørlev Sukkerfabrik

I 1911 stiftede en kreds af sjællandske landmænd Sukkerfabrikken Vestsjælland A/S. Her er historien om Gørlev Sukkerfabrik og det tilhørende omfattende banenet på over 87 kilometer smalspor, der blev befaret af 7 damplokomotiver og 7 diesellokomotiver.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak