DSB indstiller kørslen til Thisted (Generelt)

af mikedk2100, mandag 14. oktober, 2019, 08:57 (307 dage siden) @ Vollensir

Hmmm hvor er den service, elendige tog med motorlarm, dårlige sæder, iskold luft ved vinduerne, larmende toiletter, ingen rullegardiner ved vinduerne.

Heller ingen personale i togene....

Hvor er den bedre service, jeg kan ikke få øje på den. Måske andre kan her i gruppen

Det lyder præcis som det DSB/staten tilbyder. IC4-tog, der ryster og larmer så det er uudholdeligt, selv når skidtet holder stille. Toiletter der ikke virker, personale der forsvinder ved den mindste uregelmæssighed i driften, dobbeltdækkertog, hvor man får cancer, fordi udstødningen fra diesellokomotivet drøner direkte ind i vognene, tog der ikke afventer passagerer fra den strækning, hvor man har delaflyst, tog der aflyses pga manglende materiel eller personale osv osv osv. Er det service? Det mener jeg ikke.

Indrømmet, jernbanen i Danmark er virkelig ikke noget at råbe hurra for de næste mange, mange år. Så nej, jeg har svært ved at se nogen service overhovedet. Men jeg tror på det bliver bedre, når der skabes mulighed for, at DSB får konkurrence. Vi så hvilken opblomstring DR fik da TV2 kom - bare fordi, nu var DR nødt til at tage hensyn til seerne. Når DSB får konkurrence er DSB også nødt til at tage hensyn til passagererne - for ellers daffer de jo bare over til konkurrenten.

Men om jeg lever til den tid er tvivlsomt ;)

Hele emnet:

RSS Feed af emne

Indsend billeder
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.

Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen