Hvad skete der med MO'eren? (Generelt)

af Erling Pedersen, torsdag 17. oktober, 2019, 18:50 (33 dage siden) @ FutteV

Hmm.

Hvad pokker sker der på Dansk Jernbane Museum.

Deres rådne museumsgenstande.

Alle er der mest interesseret i kørende materiel og ikke kolde museumgenstande som kustoder går og støver af.

I Polen har deres Museums Damplok kørt over 1000 kilometer sidste år med veterantog og som de siger det vigtigste er folket kan se det kørende materiel og opleve verden som den var med Damp. Det lokker flest til !

Vi har mange generationer som intet ander om fortiden og sidder bag tosse telefon Smartphonen og spiller, lad os lokke dem ud i et veterantog og opleve en fortidig verden.

De gider da ikke glo på kolde museumsgenstande !

Så alt må da sættes ind på at få Mo 1846 til at køre igen, det kan da kun være billigere og nemmere en få gengodkendt Mo 1954 og al det bureaukrati dette medfører !!

Hilsen Erling.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

3 flyttefirma tilbud
DSB D862
Norske lokomotiver
Norske lokomotiver
Her er en oversigt over alle norske lokomotiver, fra det første damplokomotiv, der blev sat i drift på privatbanen Norsk Hovedjernbane i 1854, til de nyeste el- og diesellokomotiver hos CargoNet og CargoLink. Listen inkluderer også NSBs smalsporede damplokomotiver.
 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen