Odenseborgmester: Send flere skatteyderkroner (Trafikpolitik)

af tgpsen, lørdag 19. oktober, 2019, 23:30 (412 dage siden) @ Pyloriis

Men jeg godt lide visionen om "S-togsdrift" imellem Fredericia og Odense - men ikke hvert 15 minut - men hvert 30 minut vil være en god start. Og med mulig for udvidelse til Slagelse og andre byer i Østjylland.


Mvh
Steen


Interessant at du kan lide denne ide!
Men ikke når undertegnede foreslår S-togs lignende løsninger i det østjyske!
Det som beskrives i borgmesternotatet er det samme som jeg anser som fremtid i det østjyske.
Men du har selv påpeget at der ikke er meget trafik i det østfynske. Så hvorfor begynde at "drømme" om S-tog til Slagelse???

Men dejligt at se at andre gør sig samme overvejelser som jeg har gjort i det østjyske!


Jo, men det skal være med 1500V =, ellers er det ikke et rigtigt S-tog, mener han. Eller måske et to-strøms S-tog?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98
Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98
I perioden 1995-98 blev DSB´s MR-tog renoveret af Partner für Fahrzeug-Ausstattung (PFA) beliggende i Weiden i det nordøstlige Bayern i Tyskland. Værkmester i DSB Hans Werner Hansen fortæller her historien om sine to år i Bayern.
 Læs artiklen 
DSB MT151
Hectorrail
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen