Sporarbejde 2020 Næstved - Ringsted spg (Generelt)

af mpp, tirsdag 05. november, 2019, 17:39 (14 dage siden) @ tgpsen

Der er mange ting der kan lade sig gøre og det her kunne sikkert også. Man vil have svært ved at udveksle passagerer undervejs givet perronhøjden og at et stop med IC3 tager noget længere tid end med S-tog. På hovedbanen vil man givetvist få problemer med at få togene over i fjernbanesporene. Skulle man endelig sige noget ville det nok være mere oplagt at se på et koncept hvor sporene mellem Køge station og den nye bane bliver brugt også selvom det så kræver at togene bliver rangeret mellem Ølby og Køge Nord. Det kan så gå ud over dem på Lille Syd.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

3 flyttefirma tilbud
Indsend billeder
Siemens Desiro / DSB litra MQ indsættes i drift
Siemens Desiro / DSB litra MQ indsættes i drift
Læs i denne artikel om forhistorien, bygningen, godkendelsen og ibrugtagningen af nye Siemens Desiro togsæt til DSB i 2002. Tekst og billeder er af DSB´s projektleder for litra MQ Hans Werner Hansen.



 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen