Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Så er det sagt! (Generelt)

af Pyloriis, 15/11 2019, 17:54 (1616 dage siden) @ Togbus

Det handler overhovedet ikke om ytringsfrihed. Det handler om at du gentager dig selv i det uendelige og blandt andet vrøvler sundhedspolitik ind i en diskussion om eventuelle trafikprojekter.

Du har ret til at sige din mening. Men andre har også ret til at sige at nu har man hørt mere end rigeligt på den monolog du opfører her.

Selvfølgelig har de det - forskellen er nok at jeg vælger at tage dialogen end blot fortælle pågældende at jeg ikke gider at diskutere med dem!


Jeg accepterer for eksempel fuldt ud at nogle ikke bryder sig om at jeg ofte fremhæver alternativer til jernbanen. Det er ikke det samme som at min ytringsfrihed bliver krænket.

Accepterer du nu virkelig også det?
Hvis du gjorde, havde du ikke behov for at svare på noget der strengt taget ikke vedkom dig!


Hvis du mener at du ikke kan gentage dig nok selv her i dette forum, dan du finde andre græsgange. Eller som sagt en lang weekend.

Nu gentager jeg kun mig selv i det omfang det er påkrævet!


Et indlæg er godt hvis det er relevant og det er svar på eller uddybning af de oplysninger, spørgsmål eller påstande som kommer i forrige indlæg.

Så kan vi vel enes om at dit indlæg altså dårligt!

Men mon ikke webmaster oven på dit indlæg låser tråden!


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billederSvenska-lok
Billige jernbane T-shirts

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak