Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

DSB akutte beslutninger... (Generelt)

af Karsten Jensen, 20/11 2019, 22:00 (1618 dage siden) @ Frank Poulsen

Selvfølgelig skal der togbusser til Herfølge... Min anke går på at man gør det hele vejen. Der er utrolig mange der skifter i Køge og mange der bare rejser Køge - Roskilde... Situationen i Herfølge har INGEN betydning for dem! Derfor jeg spørger som jeg gør, at jeg synes det er ulogisk. Stammerne er der formentlig også på strækningen. Altså er der kun personale situationen tilbage. Når man ser det udefra... Derfor spørger jeg om der er nogen der har indsigt og ved om der er andre årsager?

Selvfølgelig burde man køre tog Køge-Roskilde og for den sags skyld også Tureby-Næstved. Buserstatning må være over en så kort strækning som muligt og selvfølgelig så kort tid som mulig. Det kunne man også finde ud af indtil få ikke så mange år siden, så hvis viljen er der kan det vel også lade sig gøre nu. For et par uger siden skete der desværre en påkørsel ved Hørning mellem Aarhus og Skanderborg og straks var DSB ude og aflyse al togdrift Fredericia-Aarhus. Det må virke meget ulogisk for en som skal rejse Vejle-København at toget ikke kan køre normalt fra Vejle pga. en påkørsel helt op ved Aarhus.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak