ETCS level 1 spørgsmål (Generelt)

af steenth, tirsdag 26. november, 2019, 23:52 (9 dage siden) @ andersj

Det kan tilføjes at LS ikke har førerrumssignal, så lokomotivføreren ved ikke om der er "grønt" før han visuelt kan se det ydre signal.

Det burde jeg have haft med. Den danske ATC har fuld overvågning, dvs man kan ikke bruge LS som erstatning for ATC. Kun ATC-togkontrol kun LS bruges.

Der kan desuden læses lidt mere om de tekniske forskelle i denne præsentation fra Siemens fra år 2012: https://www.irse.nl/resources/ETCS_LS_IRSE_Wildenrath-V2.pdf (fra side 21)

Det er faktisk ret god. Der er også et skema på side 27, som viser forskellen imellem dem.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


Lokomotivfabrikker

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen