Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Har jernbane i DK en fremtid?? (Trafikpolitik)

af Pyloriis, 6/12 2019, 13:09 (1574 dage siden) @ Niels Munch

Ingen har bedt om din mening hvis du ikke kan bidrage med noget relevant!

Hvornår er det blevet et kriterium? Du synes dybest set kun at ville diskutere her, hvis du kan få ret i dine oftest svagt funderede synspunkter.

Det synes jeg er synd for alsidigheden i dette forum.


Sikken noget vrøvl - Jeg efterlyser konkrete planer / tanker / ideer.

Jeg tillader mig at bringe noget på banen - noget som du ikke synes om. Fair nok.
Men bidrag selv med noget eller hold dig ude af debatten!

Fakta er at jernbanedrift i DK er på tilbagetog!
Fakta er at bilisterne fylder mere og mere!

Så bidrag med noget som ændrer på dette! Det har jeg til dato ikke set fra din side!

Tak, i lige måde, Pyloriis!
Dine efterhånden maaaange efterlysninger her i forum har åbenbart ikke ført til svar, du synes at kunne bruge, og det ender oftest med en diskussion mellem en lille håndfuld debattanter, der kappes om at få ret - og det i alenlange tråde, hvor selv debattanterne mister overblikket.

Hvis du mister overblikket - så hold dig udenfor! Bare et godt råd;-)

Og hvis ikke du synes det er relevant at få en debat om hvorvidt skinnenettet specielt på Sjælland kan løfte de forventninger mange af de "røde" politikere har til jernbanen - så er det fint nok at du "nøjes" med at læse!:-)

Det du ikke har forstået til dato er at jeg ikke ser sort / hvidt på tingene.
Men jeg savner at folk med viden på området rent faktisk tænker ud over deres næsetip.

Vi får ikke folk over i toget hvis vi ikke tænker anderledes!
Supersygehuse skal ligge klods op ad en større jernbanelinie.
Større virksomheder skal ligge op til en god og stabil kollektiv trafik. Måske man skal tilbyde billigere beskatning eller stille grunden billigere til rådighed. Mulighederne er legio.

Men jeg forsøger at få en debat omkring emnet:" kan skinnenettet på Sjælland klare 50.000 flere passagerer hver morgen og eftermiddag" Det er nødvendig hvis det skal bare betyde en beskedent bedring af trængselsproblemerne på motorvejene!
Her kan du - tilsyneladende ikke bidrage.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak