Dobbeltspor Køge N - Køge - Afklaring, der er plads (Generelt)

af Frank Poulsen @, lørdag 14. december, 2019, 09:58 (311 dage siden) @ William Skov

Lige præcis...

Selvfølgelig er det ærgerligt at til og fra Køge Nord ikke kan glide parallelt med hinanden, men dette opridsede forslag må klart være det billigste. Eller du har 3 sporskifter, man kunne vel nøjes med et... At fra det nye spor fletter man ind i det nuværende spor, 20-50 meter før den nuværende udfletning. Så har man kun brug for 1 sporskifte, i stedet for 3 i det område. Det vigtigste er at få Ølby til øperron og spor på begge sider. Så vi ikke kommer i den dumme situation at et af systemerne ikke skal standse på Ølby som der jo også har været snak om!

Men ja resten er jeg helt enig i.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Odsherreds Jernbane 1899 - 1949
Odsherreds Jernbane 1899 - 1949
Ved Odsherreds Jernbanes 50 års jubilæum i 1949 udgav banen dette jubilæumsskrift, der fortæller om banens forhistorie, bygning og drift fra åbningen i 1899 til 1949. Skriftets annoncer er udeladt men findes i PDF-versionen i Jernbanen.dk´s arkiv.
 Læs artiklen 
Indsend billeder

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen