Vendespor Carlsberg - det giver ikke meget mening med CBTC? (Generelt)

af KKLD, søndag 15. december, 2019, 01:27 (38 dage siden) @ steenth

- Bedre match mellem udbud og efterspørgsel, hvis altså et stort antal rejsende skifter til metro på Vanløse/Flintholm - Så er det jo dårlig udnyttelse af materiel at køre "ekstra" Carlsberg - Østerport

Så skal passagererne altså skifte for at komme til Kbh H og Boulevardbanen - og skifte to gange for at komme til Cityringens Stationer? Skal nok tiltrække mange nye passagerer.

Det er 3 nye tog timen, som vende på Carlsberg. De øvrige 12 tog timen har stadig adgang til København H og Boulevardbanen.

Hvordan kom du frem til 12 tog i timen?

Der er 6 til Frederikssund og 9 til Ballerup.

Med mit forslag når der er CBTC ville der være 9 til Frederikssund og 12 til Ballerup. Så hvad er de øvrige 12 tog udenover 3 tog til Carlsberg?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2019 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen