Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Analyse: S-tog til Roskilde (Trafikpolitik)

af Niels Bak, 17/12 2019, 14:44 (1564 dage siden) @ pjl

https://www.ft.dk/samling/20191/almdel/TRU/bilag/119/2125406.pdf


Interessant.

Høj intern rente, godt hjulpet af store tidsgevinster... der mest skyldes færre stop på fjernbanen.

Så man kunne egentlig lave en bedre intern rente uden at konvertere.

Nej. For så ville man miste mange af de passagerer, som bruger de mindre stationer. Hvis man fx vil have en masse både studerende og ansatte ved RUC over i biler, så skal man bare holde op med at standse i Trekroner. Men det er da rigtigt, at de øvrige passagerer ville kunne komme hurtigere frem...


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Indsend billederDSB F449

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak