Ændringer på Frederikssundsbanen (Generelt)

af ArveprinsKnud, lørdag 18. januar, 2020, 22:44 (286 dage siden) @ KKLD

Ja, det er helt rigtigt forstået. I det hele taget synes jeg, at S-togslinjenettet præ 2007 var langt bedre end det nuværende. Ja, der var flere linjer, men det gav også et mere differentieret standsningsmønstrer som gjorde, at forskellige stationer kunne betjenes med forskellige intervaller, der passede til behovet.

I øvrigt burde man også lukke Kildedal inden man lukker Skovbrynet, hvor der jo trods alt er moderat bebyggelse og ikke bare en pløjemark som ved Kildedal.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jærnbanen gennem 100 aar
Jærnbanen gennem 100 aar
Redaktionen har fra Kim Diedrichsen modtaget en scannet version af Illustreret Familie-Journals 26. Haandbog fra 1927, der indeholder ´En Skildring af Ildhestens Sejrsgang over Jorden og nogle træk af Jærnbanens Historie´. Hæftet er på 48 sider.
 Læs artiklen 

Jernbanebøger

På Sporet Af 2016
På Sporet Af 2016
Pris 180,- kr.
 Læs mere 
Et uheldigt lokomotiv
Et uheldigt lokomotiv
DSB MY 1123 havde et rigtigt skidt år i 1966, hvor det var involveret i hele 2 uheld. Først gennem en stopbom i Helsingør og 4 måneder senere op bag i en godstog ved Klarskov på Sydsjælland.




 Læs artiklen 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen