Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Avatar

Lindholm-Aalborg Lufthavn - tegninger efterlyses (Jernbanen i dag)

af Thomas Boberg Nielsen ⌂, Spor 44, Godsbanen, Aalborg, 5/2 2020, 13:56 (1540 dage siden)
redigeret af Thomas Boberg Nielsen, 5/2 2020, 14:15

Den 23. maj 2018 blev der holdt besigtigelsesforretning. Forhandlingsprotokollen kan læses her:

http://www.kommissarius.dk/content/ny-bane-ved-aalborg-lufthavn-besigtigelsesforretning...

Som det fremgår, har bl. a. følgende tegninger været fremlagt (de tre i rød markering):

[image]

Som det - af ukendte grunde - er almindeligt, lægger kommissarius ikke tegningerne ud på nettet. Tegningerne blev fremlagt til offentligt gennemsyn forud for besigtigelsesforretningen. Der er ikke noget hemmeligt i dem.

Jeg har rodet lidt rundt på nettet, for at se om jeg kunne finde tegningerne. Det er ikke lykkedes.

Skulle nogen være i besiddelse af en kopi, er jeg glad modtager på thomas.boberg.nielsen@gmail.com

Ligger tegningerne et eller andet sted på nettet, vil et link være lige så velkomment.

Med venlig hilsen

Thomas Boberg Nielsen
På vej med bogen "Randers-Aalborg: Jernbanen i Støvring gennem 150 år 1869-2019"


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

  • Lindholm-Aalborg Lufthavn - tegninger efterlyses - Thomas Boberg Nielsen, 5/2 2020, 13:56 [*]

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak