Roadpricing (Trafikpolitik)

af mpp, mandag 10. februar, 2020, 14:19 (18 dage siden) @ mikedk2100

Meget enig. Pointen er bare at hvis man siger at nu indfører vi roadpricing fra 1.1.2025 f.x. har man jo så 5 år til at forberede sig. Det kan så være der skal købes længere tog eller ses på flaskehalse eller andet. Det er så en del af en plan om hvordan samfundet skal se ud i 2030 eller 2050.

Det store problem er at de konkrete muligheder for at indføre roadpricing altid bliver skudt ned uden at folk kommer med andre forslag til hvordan det skal gøres. Så går der hurtigt 10 år med trængsel man ikke rigtigt kan gøre noget ved, fordi man hverken bygger mere kapacitet eller matcher bilmængden til kapaciteten. Som alle andre ændringer vil det gøre ondt i en periode indtil man har vænnet sig til ændringen, men man skal gøre noget på et tidspunkt.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Maribo Sukkerfabrik
Maribo Sukkerfabrik
A/S Maribo Sukkerfabrik blev grundlagt i 1896 af Storkøbmand C. A. Quade i Maribo og to store københavnske firmaer. Allerede to år senere blev fabrikken solgt til De danske Sukkerfabrikker og i denne koncern fungerede fabrikken frem til nedlæggelsen i 1963.


 Læs artiklen 
DSB MX131 1

Jernbanebøger

Letbyggede Motortog Fra Uerdingen/Duewag
Letbyggede Motortog Fra Uerdingen/Duewag
Pris 360,- kr.
 Læs mere 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen