Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Nyt værksted syd for Næstved (Generelt)

af mikedk2100, 16/3 2020, 21:17 (1495 dage siden) @ krabsen

Vi bliver bestemt ikke enige. Men jeg skal jo heller ikke være med til at rette op på DSBs forfærdelige image :-D


Så du klandrer DSB for deres placering af et nyt værksted, men har ingen forslag til alternative placeringer.

Ja der er jo også det letteste...

Jeg klandrer DSB for at have et dårligt image og i mine øjne være hykleriske og egentlig ikke have noget ønske om at rette op på det. Det er det, vi ikke bliver enige om.

P. Jensen har spurgt om alternativ placering af værkstedet, og der har jeg svaret, at jeg ville ikke lægge det så langt fra en station. Det kunne, som P. Jensen nævner, være ved Holeby. Alt efter lokalplaner etc, så kunne man også have lagt det ved Lundby eller Vordingborg.

Og for at komme dig i forkøbet med "virkelighedsfjerne bolværksmatroser", så har DSB selvfølgelig undersøgt alle muligheder, og der var ikke andre steder at placere værkstedet end lige nord for Mogenstrup, ca 10 km syd for Næstved.

Og mit modsvar vil sarkastisk være, jamen selvfølgelig stoler vi på, at DSB har det. En virksomhed, hvis image og troværdighed er på nulpunktet, har selvfølgelig gjort det :-D

Så skal vi ikke bare stoppe der - vi bliver alligevel ikke enige ;)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak