Transfertunnel på KH (Generelt)

af ArveprinsKnud, onsdag 18. marts, 2020, 15:04 (21 dage siden) @ 1993matias

Vel ikke mere uelegant end så mange andre steder på Metroen både M1, 2 og 3. Metroen har et overordnet designkoncept som alt andet skal følge. Det er blevet lidt bedre på Cityringens perroner, hvor alt ikke partout skal være gråt. Men i transfertunnellerne lider man desværre stadig af den "grå syge" . Glæder mig til Nordhavn dog, her har man både givet transfertunnellen et væld af farver og rullende fortove.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98
Renovering af DSB MR-tog i Tyskland 1995-98
I perioden 1995-98 blev DSB´s MR-tog renoveret af Partner für Fahrzeug-Ausstattung (PFA) beliggende i Weiden i det nordøstlige Bayern i Tyskland. Værkmester i DSB Hans Werner Hansen fortæller her historien om sine to år i Bayern.
 Læs artiklen 

Jernbanebøger

DSB Rutebiler - Fra Statsbanerne til Combus
DSB Rutebiler - Fra Statsbanerne til Combus
Pris 370,- kr.
 Læs mere 
Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen