Alstom skal installere ERTMS i 77 ET-/X31-togsæt (Generelt)

af KKLD, fredag 27. marts, 2020, 11:31 (1 dag, 22 timer, 14 min. siden) @ Jensen123

Det er fristende at tolke faldet fra 2016 til 2017 og 2018 som ophøret af jernbane på Aarhus Nærbane (Grenå- og Odder-banen). Men kan det være (næsten) hele forklaringen? Det kan måske være svært at finde tal for passagerkilometer fra de to strækninger. specifikt. Ellers ville det jo være nemt at regne ud.

Man kan også spørge Danmarks Statistik...
[image]


Hvordan kan det være at S-tog ikke har samme udvikling som metroen? (For det er frem til 2018, altså før M3 og M4).
Er der noget man kan ændre for at gøre S-tog mere attraktivt?


1: Tage udgangspunkt i passagerernes behov. Kør tog for at transportere passagerer og ikke for at opfylde bonusmål.

2: Tag ansvar. Hvis jeg køber en liter mælk i supermarkedet, som viser sig at indeholde en blanding af penicilinrester og skyllevand, så ville supermarkedet aldrig trække på skuldrene og sige "det er ikke vores ansvar." Jeg er kunde hos DSB. At de har en lorte leverandør kræver aktiv stillingtagen og ikke blot et skuldertræk fulgt af et et tøsefornærmet: "Det er ikke os".

3: Fyr Tony Bispeskov. Manden har ingen som helst troværdighed.

Vedrørende punkt 1 som du nævner, hvad kunne konkret gøres?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen