Reduceret togdrift på Øresundsbanen giver overfyldte tog (Generelt)

af mikedk2100, København Ø, fredag 27. marts, 2020, 11:43 (1 dag, 22 timer, 49 min. siden) @ P.Jensen

Problem med overfyldte tog til Sverige er ikke på grund af flypassagerer, men fordi store dele af samfundet stadigvæk fungerer.
Jeg så at antal lastbiler over Storebælt er uændret fra før Corona.

P.Jensen

Jamen jeg må da overgive mig. Pendlerne over Øresund ved åbenbart ingenting om, hvad der foregår i deres tog.

"En af de pendlere er Niels Ove Bjerre, der fem gange i ugen pendler mellem Sverige og Danmark, og som flere gange har oplevet, hvordan toget er blevet fyldt, så snart det kom forbi lufthavnen." En anden udtaler "Jeg pendler hver dag mellem Malmø og København, og jeg oplever, at det er helt galt med folk med kufferter."

Det er fra BTs artikel https://www.bt.dk/samfund/pendlere-staar-i-overfyldte-tog-det-er-ubehageligt

Men det er så åbenbart fordi samfundet stadig fungerer, og det er pendlere, der har kufferten med på job, og som stiger på ved Kastrup Lufthavn, der fylder toget op.

Hele emnet:

RSS Feed af emne

DSB plakat 1950

DSB plakat 1950
DSB plakat 1950 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.

Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen