Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Infrastruktur plan (Generelt)

af Rasmus, 21/4 2020, 22:50 (1437 dage siden) @ hummel_62

Jeg har tidligere læst et indlæg med udtalelse om intrastrukturprojekter. Der er godt nok et stykke tid siden - men det var vedrørende planer for offentlig transport, så jeg ville lide tilføje det til indlægget jeg stødte på her:

“Hvis virksomhederne skal have ordentlige muligheder for at få fat i de rigtige medarbejdere, er det nødvendigt at få sat gang i de mange infrastrukturprojekter, der bare ligger og samler støv. Vi skal udbygge vejnettet, gøre jernbanen mere attraktiv og skabe en bedre mobilitet og sammenhæng mellem de forskellige transportformer, så pendlerne ikke spilder unødig tid i trafikken. Fx er der brug at få udbygget motorvejen syd om Odense og få bedre togdrift på Svendborgbanen og på Vestfyn”, siger branchedirektør i Dansk Infrastruktur i Dansk Byggeri, Henrik Friis.

artiklen er fra byggetidende: https://www.byggetidende.dk/stor-traengsel-goer-det-svaerere-for-virksomheder-at-tiltra...


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB F668

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak