Ledige lokomotiver (Generelt)

af mikedk2100, København Ø, tirsdag 19. maj, 2020, 12:13 (15 dage siden) @ F.M.Hansen

Her er forklaringen...

En ME skal på værkstedet hver 5000 km.
Hvis man kun kan udveksle to stammer med hver een ME på hver nat pga sporspærringen, så kan man hurtigt løbe tør for kilometer når der også skal prioriteres defekte lokomotiver til København.

Så timedrift effektueres for at spare på kilometerne...

Det er jo en fin og reel forklaring - og noget man forhåbentlig vidste længe før sporarbejdet. Alligevel laver man en erstatningskøreplan, der ikke kan hænge sammen.

Det er vel ikke så underligt, at passagererne bliver vrede og tænker amatører. Tilmed oven i alle de andre besværligheder, som Banedanmark trækker ned over hovedet på os stakkels passagerer. Det må selv DSB-folk kunne se.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen