Ledige lokomotiver (Generelt)

af esni, Frederikssund, tirsdag 19. maj, 2020, 13:09 (6 dage siden) @ F.M.Hansen

Her er forklaringen...

En ME skal på værkstedet hver 5000 km.
Hvis man kun kan udveksle to stammer med hver een ME på hver nat pga sporspærringen, så kan man hurtigt løbe tør for kilometer når der også skal prioriteres defekte lokomotiver til København.

Så timedrift effektueres for at spare på kilometerne...

Alt er skåret til mindste, men hvis man kunne koble to stammer sammen under udvekslingen, så kunne det klares på trods af sporspærringer.

MEN det kræver:

  • Plads i krydsningsspor
  • Rangerpersonale til at koble stammerne
  • Vilje og Fleksibilitet af ledelse, personale og andre involverede

--
Eskild


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen