Serviceeftersyn af Jernbanen offentliggøres i dag (Generelt)

af Gæst1, torsdag 21. maj, 2020, 11:49 (249 dage siden) @ Jens Hansen

Næ!

Leverandøren havde, som jeg opfattede det, styr på dem!

Mon ikke det netop er en del af forklaringen? Leverandøren har styr på dem. Det har Banedanmark ikke, og derfor har Banedanmark behov for at øge mængden af tilgængelige validatorer, ved at sørge for at de af leverandøren bestilte ressourcer frigøres til Banedanmarks endnu ikke bestilte behov.

Ifølge rygter arbejder validatorerne slet ikke 100% for BDK, men også for andre projekter i ind- og udland, men da BDK ikke kan planlægge / sikre sine leveringsterminer, er det nødvendigt for BDK, at validatorerne er tilgængelige for BDK altid...også selv om BDK måske kun bruger 50 procent af den samlede validatorkapacitet. De kan bare ikke styre hvornår, de skal bruge den, da ingen planlægning i BDK er stabil.

Validatormanglen er derfor også et udtryk for, at der ikke altid er fire-fem validatorer disponible med kort varsel...


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
DB Cargo

DSB plakat 1959

DSB plakat 1959
DSB plakat 1959 af
Aage Rasmussen
Pris: 249,- kr.
 Køb 

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen