Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

IC4 taget ud af drift ??? (Generelt)

af krabsen, 25/6 2020, 09:31 (1400 dage siden) @ mikedk2100

Men bare 2 ting. Ja, jeg mener det er DSB skyld med de fejlbehæftede bremser - det er DSBs tog og det var DSB, der for mange år siden fastholdt, at det tog kunne de sagtens få til at være et godt tog.

Hvad har alt det med at gøre, at en underleverandør isætter en fejlbehæftet dims? Det kan ske uanset hvilket tog vi snakker om.

Og 2, jeg skrev Banedanmark har de sædvanlige sporarbejder over sommeren - jeg skrev intet om, at det var DSBs skyld. Det jeg ville frem til er, at det ikke er særlig attraktivt, når togturen erstattes af bus. Det er heller ikke særlig god reklame, når potentielle nye kunder bliver mødt af en bus fremfor et tog. Det ville klæde DSB at forstå det, uanset hvis skyld det er.

Hvem siger at DSB ikke forstår det?

Men hvad vil du have dem til at gøre, kom med et konkret forslag - vel og mærke et der kan gennemføres i den nuværende kontekst, for det er den der skal ageres ud fra.

Skal de true BaneDanmark med en pistol for at få dem til at droppe alt det pjat med at vedligeholde sporlegemet? Det vil naturligvis løse problemet definitivt.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak