Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

IC4 taget ud af drift ??? (Generelt)

af carolus rex, 25/6 2020, 13:24 (1399 dage siden) @ Henrik Hansen

når jeg står på stationen og automaten for GUD hvilken gang ikke virker eller S toget igen igen og igen er forsinket, så er jeg og de andre kunder fuldstændige lige glad med om det er bane Danmark eller DSB/ Rip Rap eller Rup der køre tog eller laver spor arbejde, DSB og banedanmark får hvert år en kæmpe pose penge for at drive banerne så må de os bare sørge for at det køre, MEN der er jo ikke nogen andre der kør der hvor DSB køre, så de fuldstændige ligeglade, og når de 50.000 til sommer opdager hvad det vil sige at køre i tog i dagens Danmark, så tar de bilen til efter året igen, DSB er bare ligeglade.....de får jo deres penge..... og taberne......det er alle dem og mig som ikke kan køre med andre......ja men så kan du bare køre med bus eller cykle, ja måske, men for pokker ville det være skønt hvis nogen i de firmaer tog ansvar, i stedet for at flygte fra det og skyde skylden på alle andre, jeg frygter det er for sent skidtet er smadret, det bliver svært at komme igen, og det vil tag mange år, DSB har ikke mange venner mere men jeg mener de selv er skyld i det , havde jeg muglighed for det tog jeg os bilen og jeg kom ikke igen,,,,,,,og jeg elsker tog og at
køre i dem


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder

Jernbanebøger

Erindringer fra Præstøbanen

Erindringer fra Præstøbanen. Pris 490 kr.

Læs mere

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak