Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

IC4 taget ud af drift ??? (Generelt)

af krabsen, 26/6 2020, 10:18 (1393 dage siden) @ mikedk2100

Og den bombastiske udmelding har du naturligvis dokumentation for...

Nu kan det være svært at se fra Østerbro ud over Valby bakke, men der er faktisk en del transport også inden for f.eks. Jylland. Og en stor del af denne transport er busser/Arrivatog, da den ikke nødvendigvis følger østkysten, hvor DSB hovedsagelig kører.


Nej det er en trossag - ligesom du tror, at folk har købt rejsepasset for kun at køre med Arriva eller med en bus.

Du skal være varsom med at lægge meninger i munden på andre...
...jeg har ikke sagt et kvæk om hvad jeg tror - i dette tilfælde tror jeg ikke nogetsomhelst, for det har jeg ikke forudsætninger for.

Derimod har jeg forsøgt at få andre (ingen nævnt, alle glemt :-P ) til at huske, at transport er meget andet end DSB, selvom selv radioen åbenbart kan have svært med den erkendelse.

For mig giver det ingen mening, at købe et rejsepas for den slags "småture", der ofte kan gøres billigere med lokale billetter.

Jeg ser nu ikke transport mellem f.eks. Aarhus og Fårup Sommerland eller Thisted og Legoland som 'småture', men sådan er vi jo forskellige. :-)


Er der i øvrigt ikke noget med at der er ved at være udsolgt? Så må nogle jo se værdien i tilbudet, hvad enten de skal bruge dem til tog, bus eller begge dele.

God weekend - husk at vælge en bus med aircondition ;-)


Hele emnet:

 RSS Feed af emne


ContecRailSvenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak