Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Svendborgbanen (Generelt)

af Peter Christensen, 11/8 2020, 08:07 (1326 dage siden) @ Gæst19

Så, nu ikke drille.
Vi ved fra både BDK at alt omkring signalprogrammet er fint - når de selv skal sige det. BDK praler med at de både har penge og at udrulningen følger planerne og så må det jo være rigtigt.

Andre har sagt det før og jeg gentager gerne: veje virker.
PT leverer jernbanen som system alle argumenter for at bygge flere veje og denne her sag er nok et eksempel.
Og nu bliver det sjovt:
Kunne man få den tanke at Svendborgbanen "sættes længere ned i rækken" fordi DSB ikke længere skal kører der?
Bare for at drille Arriva?
Hvis jeg var Arriva, så ville jeg nærstudere kontrakten med ministeriet og hvis ministeriet ikke kan levere det i kontrakten beskrevne, så skal der kompenseres.....til Arriva forstås. Det kunne blive dyrt.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Jernbanebøger

De danske gasværker og banerne omkring

De danske gasværker og banerne omkring. Pris 330 kr.

Læs mere

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog
Hectorrail

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak