Den translindholmske jernbane - nu med SU-signaler (Jernbanen i dag)

af Poul Brandt @, Nordsjælland, fredag 28. august, 2020, 07:34 (300 dage siden) @ Niels Bak

Der er altså kun uddeling af lokalpolitiske godbidder til at bære projektet igennem, og som sagt har DF fået skudt sig selv grundigt i foden i den sag.

.
Jeg har aldrig forstået hvorfor man lokalt (Vejle Kommune) ikke valgte en letbane, med mulighed for at betjene dele af Vejle samtidig. Som jeg husker det fik de valget, prisen var den sammen.

Men nu er jeg vist ved at forlade emnet :-)

Poul

--
Mvh Poul

Alle nye baner bør anlægges for 300 km/t.
København-Odense-Aarhus 2 x 45 minutter
København-Aarhus via Kattegat 55 minutter (Kbh.-Aalb. 2 timer)
Aarhus-Holstebro 1 time (Aarhus-Silkeborg 250 km/t)
Nykøbing F - Rødby - Puttgarden 250 km/t


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak







Copyright © 2021 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen