Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Ny station på Aarhus Letbane (Generelt)

af Mester, 4/9 2020, 18:45 (1301 dage siden) @ mikedk2100

Men det er selvfølgelig lettere at sidde hjemme foran pc'en og forsøge at gøre sig morsom.


Ja det er netop. Og det er kun fordi de gamle, sure mænd ved banen bliver så enormt tøsefornærmede, hvis nogen stiller spørgsmål til det de siger eller gør.

Jeg har aldrig arbejdet ved hverken den ene eller der anden bane, så det må være andre du her henvender dig til.


Først efter mange indlæg forklarer du, hvorfor det ikke kan lade sig gøre med mere end ét ekstra stop, som tingene ser ud nu. Så tak for det.

Jeg er måske for optimistisk, men jeg går i udgangspunktet ud fra, at folk har sat sig ind i de sager, de udtaler sig om.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok
Indsend billeder

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak