EB ankomst-handover i Padborg (Generelt)

af 1993matias ⌂ @, KH, tirsdag 15. september, 2020, 14:42 (16 dage siden) @ Michael Deichmann

Jeg undlader at spekulere mere, for jeg kender ikke layout af Padborg en detail og jeg er heller ikke klar over om Railadventures lokomotiv og/eller Hectorrails er tostrømslokomotiver, som kan køre på begge systemer.
Så er der nogen der kan redegøre for rangerbevægelser mm. i Padborg?


Det er fordi det er lavet således at du kan ankommet i det ene perronspor fra tysk side og lave omløb, uden at komme under dansk strøm. Derfor kom 111'eren heller ikke under dansk strøm.

Godt så, men hvordan koimmer Hector så ind og henter den? Fordi deres lokomotiv kan køre på tysk strøm?

Ja, hvorefter HectorRail sætter i gang og bagefter triller med sænket strømaftager ind under dansk strøm og skifter spænding på lokomotivet.

--
Mvh Matias Lq
www.tognål.dk - danske slipsenåle og pins med EB, MZ, MA, ME, IC3, IC4, S-tog, Lint 41 samt fem veterantog


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak.







Copyright © 2020 Jernbanen.dk - Alle rettigheder forbeholdes - Om Jernbanen.dk - Kontakt redaktionen