Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

S-tog dagstimer Linje E forlænget til Birkerød (Generelt)

af KKLD, 20/9 2020, 16:36 (1286 dage siden) @ larsht

På baggrund af denne rapports forslag kom jeg på et spørgsmål: http://polweb.nethotel.dk/Produkt/PolWeb/Sog/ShowFile.asp?p=furesoe07&ID=69176

Hvordan kan det være at man ikke forlænger S-togs linje E til Birkerød og til gengæld gør Linje A gennemkørende (ingen stop) i Holte?

Så vidt jeg kan se så er der lige mange passagerer i Holte (12 tog i timen) og Birkerød (6 tog i timen). Her kunne man vel tænke at Birkerød ville få endnu flere passagerer? Et alternativ er at forlænge linje E til Birkerød og beholde stoppet i Holte.


Hvordan kan det mon være du spørger her i stedet for DSB? ;)

DSB har ikke deres eget forum og er der ikke allerede en masse insidere her? ;-)

Jeg har ingen erfaring med tog men synes det er sjovt at læse og lære om og få gavnet en masse mennesker. Synes især at Eksprestunnellen er spændende.


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Indsend billeder

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak