Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Rapport om veterantogskørsel og nye signalsystemer (Generelt)

af larsht, 5/10 2020, 13:12 (1270 dage siden) @ infrafan

Jeg forventede denne reaktion, men interessant at se vokse mennesker flokkes for at beskyttes deres kære kullokomotiver.

Tallene jeg fremlagde kan jo læses begge veje - det er blot data, men der blev straks antaget at jeg brugte talene til at underbygge min argumentation. Når man kigger på talene procentvis, kan man jo enten sige at det er en dråbe i havet eller at vi virkelig har brug for en hver dråbe reduktion.

Jeg står ved argumentet at bruge 100 mio. kr. af statens penge på holde disse tog kørende er hovedløst, når vi kunne bruge de samme penge på køreledninger, batteritog eller et andet CO2e-besparede tiltag. Hvis du virkelig er uenig på dette punkt, så kan jeg anbefale IPCC's seneste rapport igennem. Klimakrisen er ganske reel, hvordan tænker du at køre kullokomotiver i indre København, når byen står under vand og fyrbøder ikke har fået mad i 5 dage fordi høsten endnu engang slog fejl?

Man kunne også bygge en speciel handske, samle 6 infinity-sten sammen, sætte dem på handsken, knipse og derved mindske udledning af farlige stoffer.......

Man kunne også prøve på ikke at fremmedgøre debattører der har en anden saglig indgangsvinkel end dig selv og derved opnå en fornuftig og fact-baseret diskussion..........man fremstår faktisk ganske fornuftig på den måde......


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

Svenska-lok

Tagcloud

nattog liggevogne sovevogne spisevogne barvogne postvogne rejsegodsvogne styrevogne dobbeltdækkervogne remise maskindepot station banegård hovedbanegården IC2 IC3 IC4 godstog persontog materieltog arbejdstog Nærumgrisen veteranbaner jernbanefotos jernbanebilleder Movia rangerlokomotiv havnebane industrispor skinnebusser Øresundstog intercity intercitytog intercitylyn tog DSB Arriva Lokaltog

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak