Jernbanen.dk forum arkiv 2010-2022

Udlicitering af jernbanen i Danmark (Generelt)

af bjergged, Zentralschweiz, 7/10 2020, 08:50 (1291 dage siden) @ Steff

Og hvis ARRIVA havde fået lov, havde du skulle gå (der er jo ingen taxaer i Thy og på Mors, skal hentes enten i Århus eller Ålborg og busser, ha-ha) efter kl. 2030 hvor togdriften stoppede. Og morgentog, glem det, med mindre du mødte tidligst omkring 0800 i de større byer. Og dine tog ville have været det der på tysk hedder ”Holz klasse”. Hårde plastiksæder uden polstring, dårlige toiletforhold og siddekomfort som i et af datidens charterfly med knæene i ørehøjde.

Sådan gik det som bekendt ikke. Så det har jo ikke meget med virkeligheden at gøre.

Så dine AC´er var altså ikke med overhovedet.

Mine AC’er? Hvad fabler du om?

Du er bare SÅÅÅÅÅ forkert på den i alle aspekter.

Tjah, jeg har bare beskrevet virkeligheden som den var for mig og andre togbrugere på Thybanen. Hvad der er foregået i magtens korridorer har jeg ikke nogen særlig viden om, eller interesse i.

NB: Jeg SAD faktisk med til forhandlingerne og prøvede at redde det der kunne.

Ah, en forsmået bureaukrat, som stadig har ondt i røven årtier senere?


Hele emnet:

 RSS Feed af emne

DSB MY1110

Jernbanebøger

Benzinstationens historie

Benzinstationens historie. Pris 380 kr.

Læs mere
Svenska-lok

Billeder, rettelser og tilføjelser til denne side modtages med tak