Udlicitering af jernbanen i Danmark (Generelt)
Og hvis ARRIVA havde fået lov, havde du skulle gå (der er jo ingen taxaer i Thy og på Mors, skal hentes enten i Århus eller Ålborg og busser, ha-ha) efter kl. 2030 hvor togdriften stoppede. Og morgentog, glem det, med mindre du mødte tidligst omkring 0800 i de større byer. Og dine tog ville have været det der på tysk hedder ”Holz klasse”. Hårde plastiksæder uden polstring, dårlige toiletforhold og siddekomfort som i et af datidens charterfly med knæene i ørehøjde.
Sådan gik det som bekendt ikke. Så det har jo ikke meget med virkeligheden at gøre.
Så dine AC´er var altså ikke med overhovedet.
Mine AC’er? Hvad fabler du om?
Du er bare SÅÅÅÅÅ forkert på den i alle aspekter.
Tjah, jeg har bare beskrevet virkeligheden som den var for mig og andre togbrugere på Thybanen. Hvad der er foregået i magtens korridorer har jeg ikke nogen særlig viden om, eller interesse i.
NB: Jeg SAD faktisk med til forhandlingerne og prøvede at redde det der kunne.
Ah, en forsmået bureaukrat, som stadig har ondt i røven årtier senere?